رسول اولیائی متولد سال ۱۳۶۹ اهل و ساکن شهر محلات و یکی از داوران جوان و خوشنام استان و کشور می باشد که داوری کشوری خود را از سال ۱۳۹۰ با قضاوت در لیگ های دسته سه کشور و دسته دوم آغاز کرد.

رسول اولیائی متولد سال ۱۳۶۹ اهل و ساکن شهر محلات و یکی از داوران جوان و خوشنام استان و کشور می باشد. وی داوری کشوری خود را در سال ۱۳۹۰ با قضاوت در لیگ های دسته سه کشور و دسته دوم آغاز کرد که با توجه به نمرات خوب و بالا در هرکدام از این لیگ ها فقط یک سال قضاوت کرد.

رسول اولیایی از سال ۹۸ به صورت رسمی وارد لیگ دسته اول کشور شد و مسابقات حساسی مثل فینال لیگ دسته دوم کشور بین چوکای تالش و استقلال ملاثانی، مسابقه بین دو تیم های هوادار و چادرملو اردکان یزد از سری مسابقات جام حذفی مرحله ی یک شانزدهم فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ و پیکان تهران و بهمن تهران از سری رقابت های جام حذفی مرحله ی یک شانزدهم ۱۴۰۲– ۱۴۰۳ و مسابقات دیگری را قضاوت کرد.

خوشبختانه با توجه به پشتکار و تلاش این جوان شایسته محلاتی و نظر کمیته داوران، امسال قضاوت تیم های لیگ برتری سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته ی بیست و یکم فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۳ به ایشان سپرده شد.

امیدواریم به لطف حمایت مسئولان به زودی شاهد قضاوت های دیگری از رسول اولیایی در لیگ برتر و مسابقات بین المللی و رشد این جوان مستعد محلاتی باشیم‌.

  • نویسنده : محمد غنی زاده